FANDOM

Aby zapobiec konfliktom edycji, poczekaj, aż ten szablon zniknie ze strony. W razie wątpliwości skontaktuj się z administratorem lub z użytkownikiem o nicku WindMarine12.

Carol Ferris to dyrektorka firmy Ferris Aircraft i członkini Gwiezdnych Szafirów. Mieszka w kalifornijskim mieście, gdzie zarządza swoją działalnością. Była zaangażowana w romantyczny związek z Halem Jordanem, współpracownikiem w firmie, do czasu, gdy ich drogi się rozeszły.

Kiedy byli parą, Hal zniknął na kilka miesięcy, co skłoniło Carol do rozpoczęcia dochodzenia w sprawie jego zniknięcia. Po jakimś czasie sądziła, że zginął, jednak została przetransportowana na odległą planetę Zamaron, gdzie dowiedziała się o sekretnej tożsamości Jordana, który chronił wszechświat jako Zielona Latarnia. Kobieta na krótko dołączyła do Korpusu Gwiezdnych Szafirów, które operowały uczuciem miłości, jednak odrzuciła Pierścień Mocy i powróciła na Ziemię.

Po pokonaniu złowieszczego Korpusu Czerwonych Latarni, Hal wrócił na rodzimą planetę i spotkał się z Carol, która postanowiła zakończyć ich związek, ze względu na fakt, iż przez jego obowiązki zawsze będą rozdzieleni. Później ponownie została przeniesiona na Zamaron, aby walczyć z Atrocitusem, którego przysłała Anty-Aya, chcąca udowodnić, że miłość jest słabym uczuciem. Carol pokonała byłego przywódcę Czerwonych Latarni z pomocą Hala i wróciła na Ziemię, tym razem zatrzymując Pierścień Mocy.

Biografia

Wkrótce.

Wygląd fizyczny

Wkrótce.

Osobowość

Wkrótce.

Umiejętności

Zdolności

Wyposażenie

Bronie

Relacje

Wkrótce.

Występy

Wkrótce.

Ciekawostki

  • Wkrótce.

Przypisy

Wkrótce.

Linki zewnętrzne

Zobacz też

ved BOHATEROWIE „ZIELONA LATARNIA
Carol Ferris
Carol Ferris

Więcej z Fandomu

Losowa wiki