FANDOM

Crimson Clash” – gra online oparta na odcinku „Strzeż się mojej mocy: część 1” dostępna na amerykańskiej stronie Cartoon Network oraz Toonami.

Opis gry

Zielone Latarnie zostały zaatakowane przez złowrogie Czerwone Latarnie! Los Korpusu leży w rękach dzielnego Hala Jordana, który używając siły woli musi przeciwstawić się siłom wroga.

Sterowanie

  • , ,  - poruszanie się
  • X - strzał
  • SPACJA - odnowienie energii
  • Z - specjalny atak

Postacie

Grywalne

Niegrywalne

Rozgrywka

17 levelselect.png

Ekran wyboru poziomu

Gra polega na poruszaniu się po przesuwającym się horyzontalnie ekranie i strzelaniu do przeciwnika znajdującego się po prawej stronie. Wróg również może oddawać strzały w kierunku gracza, a także blokować jego uderzenia. Za pomocą ataków, gracz może podwyższać swój licznik combo, który potem może zamienić na energię. W każdej chwili bohater może aktywować specjalny atak, który tworzy sferę z energii, zadającą obrażenia wrogowi, niszczącą asteroidy i drony, a także pochłaniającą ataki wroga.

Gdy bohater zostanie trafiony pociskiem nieprzyjaciela automatycznie wygeneruje tarczę, która odbierze kilka punktów z paska energii. Jeśli gracz nie będzie posiadał energii, a zostanie trafiony, gra się zakończy.

Gracz może rozgrywać każdy z poziomów od nowa, tym samym otrzymując coraz to lepszy wynik.

Poziom 1

Jako pierwszego Hal Jordan spotyka Razera, który wykonując szybkie ataki stara się pokonać przeciwnika. Co jakiś czas Czerwona Latarnia odlatuje, by zostawić bohatera w nadciągającym deszczu asteroid. Dodatkowo w trakcie pojedynku pojawiają się drony, które wspierają nieprzyjaciela i strzelają do lecącego Hala. Gdy Jordan dostatecznie zrani Razera, wróg przegra starcie.

Poziom 2

12 level2a.png

Przykładowa rozgrywka etapu 2.

Następnym przeciwnikiem Hala jest Zilius Zox, który dysponuje potężniejszymi atakami od Razera. Wróg może wypuszczać niebezpieczne kule energii, które wirując w powietrzu mogą zranić Zieloną Latarnię. Schemat rozgrywki jest podobny do poziomu pierwszego, jako że na gracza również czekają nagłe deszcze asteroid i ataki dronów. Gdy Zox straci cały pasek życia etap dobiegnie końca.

Poziom 3

Ostatnim przeciwnikiem, który stanie na drodze Hala jest potężny Atrocitus. Nie dość, że potrafi wszystko to, co jego poprzednicy, to dodatkowo może generować silny impuls energii, gdy Jordan podleci zbyt blisko. Od czasu do czas wygeneruje tarczę, która chroni go przed atakami Jordana. Po przedarciu się przez pas sunących w stronę gracza asteroid i pokonaniu fali dronów, dochodzi do ostatecznej konfrontacji, podczas której Atrocitus ponosi klęskę.

Ciekawostki

Zobacz też

Więcej z Fandomu

Losowa wiki